تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه هک


دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 8474

کسب درآمد از اینترنت 100 در 100 تضمینی


کسب درآمد  از اینترنت 100 در 100 تضمینی

 

 

امام علي (ع) مي فرمايد :

« بخشش خداوند به هر کس، به اندازه نيت اوست . »

ديگر نيازي به کار در بيرون از منزل نيست و فقط با صرف 1 تا 2 ساعت در روز درآمدي باورنکردني خواهيد داشت.

مهندس طلوعی به شما تضمين خواهد داد که بعد از گذشت دو الي سه هفته به درآمدي بالاي 100 هزار تومان در روز خواهيد رسيد.

شما حتما تا به حال خيلي در مورد روش هاي کسب درآمد در اينترنت جستجو کرده ايد. حتما به خيلي از سايت ها مراجه کرده ايد و مقالات مختلفي راخوانده ايد - چه انگليسي يا فارسي.اما هيچ کدام از اين ها نتوانسته اند راه مطمئن و سريعي پيش پايتان بگذارند تا بتوانيد به درآمد دلخواه خود دست يابيد.حتي ممکن است اين همه اطلاعات پراکنده شما را بيشتر سردرگم کرده باشد تا اينکه به شما کمک کند.حتما سوالات مهمي در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستيد.

بعد از اين همه جستجو شايد از خود تان پرسيده باشيد

"آيا واقعا راه آسان تر و سريع تري وجود ندارد؟ چه طور خيلي افراد از طريق اينترنت درآمد عالي کسب مي کنند ولي من هنوز موفق نشده ام؟!"

من کاملا شرايط شما را درک مي کنم براي اين که خودم هم 5 سال پيش دقيقا در جايگاه شما قرار داشتم. بي نهايت مشتاق بودم که راه کسب درآمد از اينترنت را کشف کنم و در اين کار موفق شوم.خيلي جستجو و تحقيق کردم. به هر سايتي که فکرش را بکنيد هم سر زدم و چند هزار دلارصرف خريد کتاب هاي خارجي از اساتيد خارجي در اين زمينه کردم. ماه ها طول کشيد تا جواب تک تک سوالاتم را پيدا کردم و موفق به کسب درآمد عالي شدم. حالا 5 سال است که مشغول اين کار هستم و علاوه بر آموزش روشهای کسب درآمد به علاقمندان، همچنان از این روشها درآمد فوق العاده اي هم کسب مي کنم.

و اما خبر خوب براي شما دوست عزيز؟

شما راه 5 ساله را فقط در 5 روز به آساني طي مي کنيد

حالا شما مي توانيد به راحتي از نتيجه ي 5 سال تلاش من استفاده کنيد و خيلي آسان شروع به کسب درآمد از اينترنت کنيد.

کسي قبلا اين جاده را براي شما هموار کرده است. حالا فقط تصميم با شما است که در آن گام برداريد و به موفقيت دست يابيد.

ديگر لازم نيست ماه ها وقت صرف کنيد تا شروع به کسب درآمد کنيد. شما به راحتي با استفاده از این پکیج مي توانيد ازهمين امروز از اينترنت کسب درآمد کنيد.

آرزو کن ، بطلب ، ايمان داشته باش ، دريافت کن.

با آموزش هاي اين بسته که از طريق 40 سايت ايراني که بنده حدود 5 سال است با آن ها کار مي کنم و درآمد ثابتي دارم شما هم به درآمد بالاي 3 ميليون تومان در ماه دست پيدا مي کنيد.

تفاوت روش هايي که شما در اين سايت با آن آشنا مي شويد با ساير سايت ها اين است که همه ي اين نکات طبق تجربه ي واقعي در بيش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سايت هاي ديگر تئوري نيست. پس با کمک آنها شما مي توانيد خيلي سريع تر و مطمئن تر در کسب و کار اينترنتي خود موفق شويد و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جويي کنيد.

مي دانيد چرا سايت هاي مختلفي که ديده ايد نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد از اينترنت را تجربه کنيد؟
حقيقت اين است که اکثر اين سايت هاي آموزشي براي کسب درآمد در اينترنت توسط کساني ايجاد شده اند که خودشان هم دقيقا رمز و رموز درآمد اينترنتي را نمي دانند. بله، خيلي از آنها هنوز خودشان هم درآمد چنداني کسب نکرده اند و تجربه ي موفقي در اين حرفه ندارند. پس چه طور مي توانند به شما چيزي را که خودشان هم نمي دانند آموزش دهند؟!همچنين تنها وب سايتي که در سراسر کشور به صورت قانوني در زمينه کسب درآمد اينترنتي فعاليت دارد وب سايت رسمي مهندس طلوعی مي باشد.

به همين دليل راز موفقيت در کسب درآمد اينترنتي اين است که کسي را پيدا کنيد که خود قبلا سال هاست در اين کار موفق است و ميليون ها تومان در ماه درآمد کسب مي کند، و بعد رمز و رموز کار را از اين شخص کشف کنيد.

آن وقت متعجب خواهيد شد که چه قدر کسب درآمد اينترنتي آسان و سريع است. فقط کافي است بدانيد چه مسيري را طي کنيد. همين و بس.

 

محمد طلوعي دارنده ي چيزهاي ملموس نيست. نه زمين دارد، نه طلا، نه نفت، نه كارخانه، نه فعاليت صنعتي ديگر و نه ارتش و نه سپاهي. اين نخستين بار درايران است كه موفق ترين و جوان ترين ايراني تنها در حيطه کارش دانش دارد

مهندس محمد طلوعی تمام تکنيک هايي را که سبب شد تا خودش در سن 25 سالگي به موفقيت 100% اقتصادي برسد را هم اکنون با قيمتي ناچيز در اختيار شما قرار داده است.

اين روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو مي کنيد اي کاش زودتر آنها را کشف مي کرديد تا خيلي زودتر درآمد پيدا کنيد.

انتخاب با خود شماست دوست عزيز

تحقيقات پژوھشگران ، پيوسته نشان داده است كه افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصميم مي گيرند و وقتي انجام كاري را درست بدانند به آساني از تصميم خود بر نمي گردند.بر عكس ، اشخاص شكست خورده معمولاٌ دير تصميم مي گيرند و تصميم خود را به آساني عوض مي كنند .

ھر گاه تصميم شايسته اي گرفتيد ، آنرا رھا نكنيد

 

اگرچه کسي نمي تواند به عقب برگشته و شروعي عالي داشته باشد اما از الان مي تواند شروع کند و يک پايان عالي داشته باشد.

 

حجم اين پکيج 18 مگابايت و در قالب فايل زيپ شده ميباشد

قیمت خرید دانلودی پکیج: 10000 تومان

محتوای پکیج آموزشی مهندس طلوعی در تاریخ 13 تیر 1394 به روز شد

 

سوال اول : مقدار درآمدی که از این پکیج بدست می آید چقدر است؟ ماهیانه چقدر؟

جواب : درآمد این پکیچ از همان روزهای اول برای شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا 100 الی 150 هزار تومان در روز است که پس از چند ماه کار به این شیوه ,درآمد شما به بیش از ماهیانه 5 میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت آنهم فقط با روزانه 3 الی 4 ساعت کار . البته اگر با این روش خوب کار کنید

_______________________________________________________

سوال دوم: آیا من مجبورم برای کسب درآمد , برای همیشه با این پکیج کار کنم؟ اگر یک روز کار نکنم , در آن روز درآمدی نخواهم داشت؟

جواب : خیر… شما پس از چند ماه استفاده از این پکیج , دیگر نیازی به استفاده از دستورالعملهای موجود در این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهید آورد .زیرا شما در این کار جا افتاده اید و درآمد ثابتی از اینترنت به دست خواهید آورد. بنابراین لازم نیست که شما تا ابد از این پکیج استفاده کنید بلکه حتی اگر چندین روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید باز هم درآمدی از شما کسر نخواهد شد . این یعنی تجارت الکترونیک!!!

______________________________________________________

سوال چهارم : آیا امکان کار با این پکیج در منزل هم وجود دارد؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

جواب : برای استفاده از شیوه های کسب درآمدی که در این پکیج آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوتر نیازدارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه ۱ الی ۲ ساعت به وسیله آن به اینترنت متصل شوید.{لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید}

_____________________________________________________

سوال پنجم : من اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟

جواب : تمامی افراد می توانند از این پکیج استفاده کنند هم افراد تازه کار و مبتدی و هم افراد حرفه ای این پکیج تمامی رموز و ریزه کاری های اینترنت را به شما آموزش می دهد فکرو استعداد شماست که تعیین کننده است نه تجربه یا سن شما.

______________________________________________________

سوال ششم : من قبلا چند دفعه پکیج کسب درآمد از اینترنت خریداری کرده ام. می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.

جواب : این ترس یک چیز منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها نخستین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد. به همین دلیل اکنون با دقت بیشتری مقلوله کسب درآمد از اینترنت را بررسی میکنیم.اما امروز با تهیه این پکیج برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت کسب درآمد کنید بدون اینکه نیازبه جذب زیر مجموعه داشته باشید.

______________________________________________________

سوال هفتم : درآمدی که من از این پکیج به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد من به تومان است یا دلار؟

جواب : درآمد شما بدون هیچ گونه واسطه , مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد,شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند:ایگولد,پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

_____________________________________________________________________

سوال هشتم :(مهمترين سوال)آيا واقعا به اين پکیج مي توان اطمينان كرد؟ آيا واقعا روي آن حساب كنم؟ آيا واقعا درآمدي در كار هست؟
جواب:به دليل پرسشهاي مكرري كه در اين مورد هر روزه براي ما ايميل مي شود بهتر ديديم كه در اين مورد توضيح كاملي بدهيم. خوشبختانه اين پکیج به گونه اي است كه درآمد آن كاملا واقعی و قطعي و مسلم است . در واقع اين پکیج كه شما قصد خريد آنرا داريد يك شغل است . شغل يعني كاري كه امروزشروع خواهيد كرد و تا پايان عمر مي توان از آن درآمد كسب كرد . بنابراين مطمئن باشيد كه از اين پکیج ، درآمدهاي بسياري خوبي به دست خواهيد آورد كه حتي براي ديگران غيرقابل باور خواهد بود . شما با استفاده از اين پکیج قادر خواهيد بود مخارج زندگي خود را تامين نموده و حتي پس انداز خوبي براي خود ايجاد نماييد . ميزان اين درآمد نامحدود است . يعني هر چقدر بيشتر تلاش كنيد و زمان بگذارید ، درآمد بيشتري نيز به دست خواهيد آورد بنابراين پيش بيني مي كنيم كه پس از اينكه اولين درآمد خودرا به دست آورديد ، وقت بيشتري را براي اين كار خواهيد گذاشت.

 


مبلغ واقعی 107,375 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 85,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 877

مطالب تصادفی

  • مکان یابی فرد مورد نظر روی نقشه از روی شماره
  • کسب درآمد  از اینترنت 100 در 100 تضمینی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد